Labels

Analog diri (3) bigday (1) boring (10) concern (7) friends (1) Friendship (1) life (34) LOL (6) Love (27) luahan rasa (15) Maaf (1) missing (4) nonsense (1) pet (2) raya (3) Regret (1) result (1) setadi (5) sorrow (5) Sorry (1) sweet (2) vacation (4)

Saturday, June 19, 2010

penat .

wahhhh. tiga hari aku kat setiu. dah la internet lembab macam kura-kura. tension gilaa

penat.
sakit perut.
tak bermaya.
tak cukup tidur.

tu je aku boleh cakap.
sebab.

aku ditugaskan untuk menjadi urusetia kem kepimpinan pengawas, sekolah agama khairiah.
macam macam ragam budak-budak skolah ni. haishhh.
tapi.

aku enjoy. budak2 ni macam best jugak la. sebab diorang semua perempuan. jadi takde la nk control-control. smua main terjahhhh je. klaka pun ad. heeee

katsane aku xde la buat keje banyak sangat. tapi makan tu banyak la. hehehe. tapi disebabkan dah lame tak handle program-program macam ni, aku jadi penat. dalam dewan kuliah, tertido tersengguk2. kiki. sorry yea fasi :)

okey. adik adik skolah khairiah, blaja rajin rajin k! hehe dengar cakap warden. jangan degil ngat. haipppp!




No comments: