Labels

Analog diri (3) bigday (1) boring (10) concern (7) friends (1) Friendship (1) life (34) LOL (6) Love (27) luahan rasa (15) Maaf (1) missing (4) nonsense (1) pet (2) raya (3) Regret (1) result (1) setadi (5) sorrow (5) Sorry (1) sweet (2) vacation (4)

Tuesday, June 8, 2010

budak gemok yang mengada-ngada

saya : Bangunnnnnnn cepatt smayanggggg!mojiemo
Gemok : 5 minit.
Saya : bangunnn!
Gemok : sakit kepala ni. jap labianemoticon
Saya : cepatlaaaa. nk maghrib dh ni. Haippp! cepat bangunnn!

Liat budak gemuk ni nak bangun. same je ngan saya. hehehe :D
Budak gemuk bangun, amek air smayang. Then smyang...
pas siap smayang, sambung tido lagi budak gemuk ni. haishhh


Saya : sambung tido lagi?
Gemuk : sakit pale eh.redfoxemoticon
saya : bangun, pegi makan, pastu makan ubat. Esok nok prekse, kne makan ubat. kekgi dokleh study. kang dokleh jawab prekse esok. G makan
gemuk : saya masak arini.
saya : makan la mende mende hok ade.
gemuk : bukan sakit kepala gitu, sakit kepala tak cukup tido ni.pandaemoticon

Saya : hahahaha

banyok sungguh alasan si gemuk ni. Piak kang degil2 ngat ni tuzkicrazyrabbitemo

No comments: