Labels

Analog diri (3) bigday (1) boring (10) concern (7) friends (1) Friendship (1) life (34) LOL (6) Love (27) luahan rasa (15) Maaf (1) missing (4) nonsense (1) pet (2) raya (3) Regret (1) result (2) setadi (5) sorrow (5) Sorry (1) sweet (2) vacation (4)

Friday, March 4, 2011

happy anniversary love.

Love is not as simple
as candlelight and roses.
love is day-to-day living,
taking time, making time to be there,
with open arms and a giving heart...
Love is the special life we share.

I know I am very lucky to have you.


p/s ; sorry lmbat update sehari sebab demam. huuuu -.- iloveyou. imissyou. xoxo

Tuesday, March 1, 2011

Kisah demam

Arini aku demam. Dah tiga hari demam. Tapi arini paling la xlarat nak bangun sampai ponteng kelas biostat. Huuuuu _._

Pastu kawan aku pun bawak la aku pegi klinik umt. Tgu punya tungu. . .

Misi ajak aku masuk bilik doctor.

Doc : Sakit ape?

Aku : Demam (buat muka sedih padahal pakai mask)

Doc : Dah brapa ari demam ni?

Aku : Dah tiga hari dh :(

Doc : Demam je ke? Batuk batuk, selsema sakit tekak ad tak?

Aku : semua adeee. Demam, batuk, sakit tekak, selsema, sakit kepala.

Doc : Kawan kawan ad yang demam tak?

Aku : Ade.

Doc : Sebilik ke ngan dia?

Aku : Aah.

Doc : Ngangeee mulut ( smbil suluh lampu dalam mulut aku) (smbil2 tu misi kat tepi tu cek tekanan darah ngan amik suhu badan) Pusing blakang tarik nafasss, lepas, tarik. . lepasss... tarik lepasss...

Doc : Hmmmm. Dah makan? selera makan macam mane?

Aku : Slera makan macam biasa je doc.

Doc : Okey, bawak ni (resit, nombor giliran) pegi unit farmasi amek ubat.

aku : terima kasih doc.

NOTAKUKU : sakit, tak sakit. . makan tetap makan. Selera tak penah nak kalah. nak menang je.. Haiyaaaa. Muahaha :P


p/s : Doakan saya cepat sembuh ya kawan kawan ku syg! :)