Labels

Analog diri (3) bigday (1) boring (10) concern (7) friends (1) Friendship (1) life (34) LOL (6) Love (27) luahan rasa (15) Maaf (1) missing (4) nonsense (1) pet (2) raya (3) Regret (1) result (1) setadi (5) sorrow (5) Sorry (1) sweet (2) vacation (4)

Tuesday, December 21, 2010

15minit.

Okey. Kenapa pasal 15 minit? Sebabnya, aku dh taktau nak buat apa. Sekarang ni aku kna buat something dalam masa 15 minit supaya, 15 minit aku terisi dengan sesuatu yang berguna. Sebab 15 minit lagi, aku kne kejutkan seseorang yang tido pastu kalau kejut akan berkata kata lah dia dengan selambaaa "15 minit 15 minit" Kadang kadang bukan 15 minit. 5 minit pun jadi lah. Asalkan boleh jugak tido walaupun sekejap. Disebabkan terlampau boring, aku buatla entri pasal seseorang yang tido 15 minit 15 minit eh 5 minit 5 minit. kadang kadang mengigau. "(*&*^&%^%$^$%)" apabila ditanya apebende? ehhh. Senyap. Rupanya mengigau. Muahahaha. Macam macam lah! =.='


Pastu kira sampai sepuloh pun, nak tunggu aku kira sampai sembilan, baru la nak bangun. Liat. Heeeeeee :P Tanah liat ke apa? EEeeeeee.


Wak, kalau boleh masuk tangan saya dlm komputer tu, saya dah pulas telinga awak sampai bangun. Gerammm Grrrr :D


************************************************




notakakikiri ; jgn marah ibrahim mohsenku sayang. iloveyou walaupun you suka suruh i kira 15 minit sokmo. hahaha :D



No comments: