Labels

Analog diri (3) bigday (1) boring (10) concern (7) friends (1) Friendship (1) life (34) LOL (6) Love (27) luahan rasa (15) Maaf (1) missing (4) nonsense (1) pet (2) raya (3) Regret (1) result (1) setadi (5) sorrow (5) Sorry (1) sweet (2) vacation (4)

Monday, December 13, 2010

Jalan jalan sikit.

Tujuan utama adalah pegi weeding my friend dekat ampang. Tujuan kedua jumpa cousin kesayangan. Tujuan ketiga, pegi jalan tar cari shawl. Tujuan keempat adalah sebenarnya mengidam sangat nak makan ayam penyet kat the curve. hoho.



Air mata kucing. Hmmmmm. hmmmm. Nak lagi nak lagi.


Ni makanan korea kat the garden. Tokey kedai tu betul betul orang korea. Makanan ni namanya. hmmm. Tak ingat tapi ada nama kimchi kimchii macam tu tak silap aku. :D. Tapi yang pasti, cik edora sangat teruja makan makanan korea sebab dia peminat #1 Korea -.-' Tokey dia sangat ramah. Bagus. Suh dtg lagi lain kali nak kasi buah tangan. Muahaha.

Baby bersama bearnya. Hoho

Aku pun nak jugak.

Suka nya kita. Kenapa aku suke sangat ni? Baby amek gambar sambil buat lawak ke apa? lupa lah.

Yeee. Same kan bear tu dengan aku? Gemok tapi comel. muahahaha perasan gitewwww T_T


Besarkan bear ni? Ibrahim mohsen, saya nak satu! malam malam boleh peluk bear ni pun takpe -.-'


Kesayangan <3>


Oh ayam penyet. Tak sempat makan ayam penyet kat curve. Tapi ayam penyet kat wangsa walk pun best. Tercapai jugak hajat nk makan ayam penyet. hihi


Gonna miss you ayam penyet -.-'



Bajet comel la tu buat macam tu? Muaha. Ini kawan saya. Namanya Apis.

Ni kat majlis orang kawen. Hoho. Sorang sorang je. Kekasih hati jauh nk bergambar bersama sama. Hmmmm. Rindu . . .

Apis bersama kekasih hatinya Edora Diyana. Bila lagi? Nak merasa nasi minyak pok bir ni. Bhaha


Dora & Aku. :)


NotaKaki : Entri ni entri paling panjang penah aku buat setakat ini sebab banyak gambar. Sekian.

No comments: