Labels

Analog diri (3) bigday (1) boring (10) concern (7) friends (1) Friendship (1) life (34) LOL (6) Love (27) luahan rasa (15) Maaf (1) missing (4) nonsense (1) pet (2) raya (3) Regret (1) result (1) setadi (5) sorrow (5) Sorry (1) sweet (2) vacation (4)

Sunday, November 14, 2010

Rindu

tak boleh tido. rindu ibrahim mohsen saya. hmmmm. mata mengantuk. tapi still tak boleh tido. rindu awk. awk tau tak? rindu awk. rindu awk. sy ulang lagi. rindu awk!

cepatla balik. balik umah. yeee. umah awk la. umah skarang. main bola ape yang sungguh ngat tuuuuuu! hahaha. Tapi......... boleh tak balik malaysia? bulan dua belas ni. Boleh? heeee. boleh la. boleh la. boleh la. =.='
lagi 4bulan wak. lame nyeee. hmmmm. last jumpa dulu bulan 8. dh 3bulan dh tak jumpa awk. tapi dh macam 3tahun dh tak jumpa ni. eecececececece :P

Rindu .

Ubat rindu aku jauh nun disana.

Rindu naimah jugak. Biasanya kalau bosan, call naimah, ajak pegi jalan jalan amek gambar ke.... ajak teman makan ke. ajak lepak kedai kopi ke. Sekarang naimah dh smbung stadi. Hmmmm. Sape lagi nk teman aku jalan jalan. makan makan. lepak lepak. minum minum? kawan kawan ade, tapi tak de la yang sekepala macam naimah. Naimah kwn paling gila penah aku kawan. ingat tak yee mee? uncle chua? bhahahaha. macam macam la mu ni naimah. kalau kluar, mesti adeeee je pelik pelik.aduhh. skali skale teringat mmg sengih macam kerang busuk aku sorg sorg. teeeheee. kekasih hati jumpa setahun dua kali je.

Bosan hidup aku kan? heeee. macam katak bawah tempurung.
Takpela. smua ni mesti ad hikmah disebaliknya kan?

Naimah, bila mu cuti? lame tak cakap cakap ngan mu. hmmmm. banyak cite nk share ni. nk gosip gosip. heee. Tapi waktu dh berlalu, masa dh mengubah keadaan...

Semua dh besar. nak kejar cita cita masing masing.


you can love someone so much…but you can never love people as much as you can miss them.
— John Green, Looking for Alaska (via -adreamoutloud)

(via quote-book)


No comments: