Labels

Analog diri (3) bigday (1) boring (10) concern (7) friends (1) Friendship (1) life (34) LOL (6) Love (27) luahan rasa (15) Maaf (1) missing (4) nonsense (1) pet (2) raya (3) Regret (1) result (1) setadi (5) sorrow (5) Sorry (1) sweet (2) vacation (4)

Saturday, July 3, 2010

Pakcik & Komputer Zaman Firaun nyaa

Aiii aiiii.bianemoticon

Geram gila aku kat kdai tu. Kedai tu nampak macam takde tempat untuk print print kertas. Tapi, aku dengan berani nya pergi tanya.

Aku : kat sini boleh print tak?

Penjaga kedai tu : Adaaa.

Aku : Okey. Nak printttt !

Penjaga kedai : Boleh. Pergi ke belakang.

Tungu punya tunggu. Komputer kedai tu hang. Memang patot buang je komputer tu sebab dah yang macam orang zaman purba punya pun. Hmmmm. Lame jugak aku tunggu. Hangggg je hobi si komputer zaman purba tu. Haishh. -_-'greenscarfemoticon


Tunggu tunggu tunggu!


Penjaga kedai tu : Nak print banyak ke?

Aku : takla. Sehelai je.

Penjaga kedai tu : Okey.

Dah siap siap print, kertas tu keluar dua. Its okay. Kat board tu dia ad list senarai harga sehelai kertas print b&w ke, color color ke. Yang b&w dia list kat situ RM0.40/sehelai.

Aku : Brape semua?

Tokey kedai tu : Semua Rm2.00. mushroomemoticon



WHAT THE HECK?

Aku : Haaaaa? DUA RINGGIT??!! MAHALNYAAAAAAAAAAAAAAAAgreenscarfemoticon

penjaga kedai tu : Dia print DUA HELAI jeee.

Pakcik tu dengan selamber yaya selamber papa nyeeeee berkata kata mushroomemoticon:

Tokey kedai tu : Yela. Cas komputer (zaman purba tu) Rm1.00. Yang print tadi tu Rm0.50/sehelai.

Aku : Tapi dia tulis kat situ RM0.40/sehelai je pakcik!

Tokey kedai tu : okeyla okeyla. tolak la rm0.50. Jadi Rm1.50

Aku : Mahalnyaaaaaaaaa ( Muka macam nak telan pakcik tu)greenscarfemoticon

Tokey kedai tu : okeyla. Rm1.30 dah laaaa.

Aku : ishhh. MAHALLLLLLLL!greenscarfemoticon

Taknak dah aku pergi print kat kedai tu. Pakcik tu mmg boleh la pergi mekah balik hari pastu round Europe lak!mushroomemoticonmushroomemoticonMahal gila okey! Bukan aku print color pun! B&W je kot ! Dammit ! Dan satu lagi. Kenapa lak dia nak cas komputer zaman purba dia tu? Dah la seringgit! Padahal komputer dia tu yang hang dua tiga kali hangggg. Dah la pakcik! Buang je la Komputer Zaman Firaunn tu!greenscarfemoticon

No comments: