Labels

Analog diri (3) bigday (1) boring (10) concern (7) friends (1) Friendship (1) life (34) LOL (6) Love (27) luahan rasa (15) Maaf (1) missing (4) nonsense (1) pet (2) raya (3) Regret (1) result (1) setadi (5) sorrow (5) Sorry (1) sweet (2) vacation (4)

Friday, July 2, 2010

Julai, 4

Aritu beria-ria sangat nak suruh 4julai datang laju laju. Tapi sekarang macam malas la pulak. Malas nak packing barang plus orentasi. Waaaaaaa. Kembali menjadi budak hingusan (1st year). Ummmmm. Malasnyaaaaa. Adoi doi doi doi doi doi doi. milkysmile

MALAS MALAS MALAS!

Barang-barang semua taksiap lagi. Tak pergi beli pape pun lagi. Dah la kawan aku sorang tu dah pergi belajar. Sape la nak teman aku pegi beli barang. Aku pun taktau nak beli barang apa. Kepala aku kosong. Malas nya nak pegi hostel. Tapi aku nak study. Kuyam! Awak kne study pandai-pandai. Takde mase dh nak main main. Haippp!Photobucket



Esok last day aku kat rumah. Pastu pindah barang barang masuk hostel. Rasa macam nk berulang je. Tapi kalau nk berulang dr rumah ke hostel mmg parah la. Botak la kepala aku. Hehehe. Rm30 kot sari. Kalau 30 hari = Rm900. Wowww ! milkysmile

Takpe la kuyam, duk hostel je. Best jugak ( pujuk diri sendiri) Ada Ainaa ngan Ah :)

Ah && Ainaaaa tunggu aku! Daftar sama sama okey! Mane la tau ada jodoh dapat bilik dengan aku yang rajin gila ni. hehehehe.milkysmile

Selamat kembali ke umt yea kuyam!

No comments: