Labels

Analog diri (3) bigday (1) boring (10) concern (7) friends (1) Friendship (1) life (34) LOL (6) Love (27) luahan rasa (15) Maaf (1) missing (4) nonsense (1) pet (2) raya (3) Regret (1) result (1) setadi (5) sorrow (5) Sorry (1) sweet (2) vacation (4)

Sunday, May 9, 2010

mandi pantai :D



pkul 12 am smlam dora ad tegur aku kat skype. maybe nk diskas pasal esok. kira arini laaaa. nk g mandi pantai katenyeeee. tapi aku dh tido. smlm aku tido awl. ngtuk. al-maklum laaaa kerja kan? mesti la penat. wheeeehwhwhehehe...heheh

----------------------------------------------------------

pagi td macam dh xjadi nak pegi mandi pantai. Sbb aku pun malas sebenarnyaaaa. kalau ikutkan hati mmg sedap tidoooooo laaaonion-head-emoticon-1

Then, dora call aku. ckp pasal pantai. aku pun.. iye iye kan aje la. okeyy. dh siap siap nk pegi. aku pegi amek Faa kat kuala ibai, then pegi amek dora kat durian burung.


Vroommmm.. Vrommmm...

Sampailaaa kitorang di Pantai Peranginan Pandakk. (Peranginan la sangat) Sampai-sampai je dh macam xsuke tgk org indon-indon yang terlepas dari hutan hutan belakang bukit dekat pantai tu. diorang ni duk skodeng skodeng guna penyekodeng ( Teropong) tu laaaa. Grrrrrrrr.hey-you-son-of-a

----------------------------------------------------------

Kitorang relaks agy. Pastu kitorang pun terus terjunkan diri. pegi la mandi manda. masa tu hari dah pkul 9 lebih. Panas jugak laaaa kot. haha. tapi dah jumpa air. Mmg dh xingat dunia laaa. Mandi Mandi dan mandaaaa. Suke-angg Faa && Dora jumpa air pantai. Hahaha

Cakap-cakap sambil mandi manda then Gosip-gosip skett. Hahaha. Pkul 10 dah nk dekat pkul 11 tu kitorang naek laaa. Huyung hayang naek ke tanah besar. haha. Kononnya nk berjemur la. Nk keringkan baju. Tapi matahari dh betul betul atas kepala. Kitorg pun decide tukar je baju dekat celah-celah batu tepi pantai tu.

----------------------------------------------------------

Faa && Dora tukar baju, aku kononnya cover line laaa. Takut jugak mat-mat indon tu mai skodeng. Last-last ade la sekor mat indon tua krepot xsedar diri ni, aku dah nampak dh topi dia jauh-jauh. aku pun jerittt " Woiiii!!!!!...."hahaha-2 Dia pun tunduk & menyorok kat celah-celah batu tu. Aku mintak faa ngan dora menyorok kat tepi sket. Pastu aku nampak lagi. Then aku jerit lagi. " Galokkk teh ngita orang! Kang aku Report Polis mu mai negara aku tanpa izin ni! Haippppp!hey-you-son-of-a.


Terus senyap. ........................

Tapi time dora pulak jadi Pakguard, ad pulak dia nk skodeng. kitorang pun cepat-cepat naek pegi kat kereta. Hishhh. Melampau la mat-mat indon ni. nk kne report ni!hero-hi

----------------------------------------------------------

Lepas siap. Kitorang pun pegi makan kat restoran Lempeng kat Marang. Sedappp hingga menjilat jari. Bak kata KFC " It's Finger Licking Good"


Makan punya makan. Dahhh. balik laaaa. Time nak balik tu, berlumba pulak ngan kereta Audi TT.
2007 Audi TT Coupe.JPG

Kereta tu yang driver dia tu. Hensem. bak kata dora && faa laaa. Tapi, aku ase lagi ensem bf aku la. HAHAHAyeh-big-nose-geek Sbb laki tu muda lagi, naek kete macam tu. Sbb tu laaa nampak ensem kot. Kan faa? Dora? hahaonion-head-emoticon-11 Kononnya kereta tu macam perasan laaa sbb kitorang macam usha usha dia ngan gf dia. Euwww --'


Pastu bersurai. hatar faa balik umah then hantar dora balik uitm dia haha :D


----------------------------------------------------------

Moral value of the story :

Berhati-hati semasa mandi di pantai. Takut-takut mat indon skodeng! Grrrrrr.
Jangan bercakap-cakap ketika memandu. Nasib baik xlanggar divider. HAHA

&&

Berbangga la jadi rakyat Terengganu kerana tidak perlu pegi jauh untuk mandi pantai. Hanya perlu 10minit untuk smpai ke pantai. Heeee Alhamdulillah ~

Sekian onion-head-emoticon-3

2 comments:

Farrah Aishah said...

HAHAHAHAHHAHAHHA ye dok faa ngn dora je kata that guy hensem? :P:P:P
tp yg bawak audi tu bukan ah hensem sgt. kete pinjam je pun HAHAHAHHAHA!! kuyam, lain kali kalau bawak kete make sure pandang ke dpn, concentrate & pakai seatbelt. Kang kena saman kali ke-3 pulokk :D HAHAHAHHAHA :):)

ku yam said...

dok ensem sungguh kang? haha