Labels

Analog diri (3) bigday (1) boring (10) concern (7) friends (1) Friendship (1) life (34) LOL (6) Love (27) luahan rasa (15) Maaf (1) missing (4) nonsense (1) pet (2) raya (3) Regret (1) result (1) setadi (5) sorrow (5) Sorry (1) sweet (2) vacation (4)

Tuesday, September 21, 2010

pelekat kenderaan.
















setelah sekian lama ku tunggu. akhirnya dpt jugak aku pelekat umt. susah gile kot nk dpt. haishh. first year student memang tidak dibenarkan membawa kenderaan dalam campus! Tapi aku try la apply guna id lama aku. tup tup diluluskan. heeeee.

aku pun pergi la ke pejabat keselamatan. Kat kaunter ;

mak guard : ye dik?

Aku : ummmm. Nak mintak stiker (smbil senyum senyum kucing )hehe

mak guard : tahun keberapa?

Aku : (Takut nak jawab) errrrr. tahun ke... Errrr tiggg..(mula mula niat nk menipu tahun ketiga) ehhh, first year. (tapi takutnya terkantoi terpaksa bercakap benar) hehehehe

Mak guard : ehhh, first year xle bawak kereta la dik.

Aku : Tapi pemohonan sy tu lulus.

Pegawai keselamatan (PK) kat situ pun menyampukkkk.

Haaa. Awak smbung belajar ke?

Aku : Aah. sy smbung belajar.

PK : Okey. kalau smbung belajar boleh bawa kereta.

(dalam hati) Yabedabedu.

PK : Awk ni bukan first year dh ni, forth year dh kat sini ni. hehehe

Yeayyy. Alhamdulillah :))



No comments: