Labels

Analog diri (3) bigday (1) boring (10) concern (7) friends (1) Friendship (1) life (34) LOL (6) Love (27) luahan rasa (15) Maaf (1) missing (4) nonsense (1) pet (2) raya (3) Regret (1) result (1) setadi (5) sorrow (5) Sorry (1) sweet (2) vacation (4)

Friday, April 9, 2010

Lappy =]

Syukur alhamdulillah. Hari ni, hari kedua pc fair kat ttc. ehehehe. aku dapat beli lappy baru. lappy aku yang lame dh rosak. rosak motherboard pulak tu. haishhhhh. kalau nk baiki balik mmg xberbaloi langsung. sebab nak baiki motherboard dh nk mencecah RM800. So, aku decide, beli yang baru je la kot. tu pun pening gile cari duit. HAHAHAHA. tapi, alhamdulillah, aku berjaya jugak mengumpulnya. heehehe :)) aku beli model yang bese2 je. Compaq CQ42-188TX. ade lappy ni kegunaan utama dia adalah untuk fb, patu skype ngan bf aku. hahaha. assignment mmg dah xpayah fikir. sbb aku baru je abes buat diploma. Kalau sambung pun, bulan 7 nanti la. Heeee. Doakan aku dapat sambung buat degree ye! :)

No comments: